PROFILE SEKOLAH UGAMA PAP AMAL UMMI KALTHUM AL ISLAM MULAUT

MUNFAAT ILMU PADA MANUSIA

Rasulullah SAW bersabda : " Sesiapa ingin berbahagia di dunia hendaklah dia berilmu, dan sesiapa yang ingin berbahagia di akhirat hendaklah ia juga berilmu, dan barangsiapa yang ingin berbahagia pada kedua-duanya iaitu di dunia dan juga di akhirat hendaklah ia juga berilmu"

SANTAPAN MINDA : "BE POSITIVE"

PENYAMPAIAN HADIAH MURID CEMERLANG "5" AGERAGET (PSSSRU DH VI) DAN PENGHARGAAN GURU-GURU CEMERLANG DAN SEKOLAH CEMERLANG 100% LULUS PSSSRU DH VI.

6:21 AM Edit This



Jumaat : 07 hb Mei 2010m / 22 Jamadilawal 1431H.

Seramai 07 orang pelajar SU PAP Amal Ummi Kalthum Al Islam Mulaut adalah kalangan pelajar yang menerima hadiah mereka hari ini di dalam Majlis Penyampaian Hadiah Cemerlang bagi Peperiksaan Sijil Sekolah Rendah Ugama Dh VI tahun 2009M bagi kawasan Brunei III, yang diadakan di Dewan Kemasyarakatan Bengkurong petang tadi.

Disamping itu juga 05 orang guru dari sekolah ini juga telah menerima hadiah mereka kerana berjaya mendapatkan prestasi 100% lulus bagi pelajar-pelajar sekolah ini. Pemberian hadiah ini adalah satu usaha untuk mengucapkan tahniah atas pengorbanan mereka dan seterusnya memupuk jiwa untuk meneruskan perjuangan mereka kearah kecemerlangan.

Di majlis ini juga disampaikan hadiah kepada sekolah-sekolah yang mendapat 100% lulus dalam peperiksaan PSSSRU Dh VI tahun lalu yang mana, sekolah ini adalah sebuah daripada sekolah terlibat. Penyampaian hadiah telah diterima oleh Guru Besar sekolah ini iaitu Cikgu Hjh Noorsiah binti Hj Mohd Noor

Majlis penyampaian ini adalah dikendalikan oleh Jawataankuasa Pemimpin Sekolah-Sekolah Ugama Kawasan Brunei III yang mana tetamu kehormat pada majlis ini ialah Ustazah Hjh Mariam binti Hj Mohd Daud, Pemangku Pengarah Pengajian Islam.

Tahniah kepada pelajar-pelajar dan guru-guru yang berjaya.

Sekolah Ugama PAPAUKAI Mulaut's Fan Box