PROFILE SEKOLAH UGAMA PAP AMAL UMMI KALTHUM AL ISLAM MULAUT

MUNFAAT ILMU PADA MANUSIA

Rasulullah SAW bersabda : " Sesiapa ingin berbahagia di dunia hendaklah dia berilmu, dan sesiapa yang ingin berbahagia di akhirat hendaklah ia juga berilmu, dan barangsiapa yang ingin berbahagia pada kedua-duanya iaitu di dunia dan juga di akhirat hendaklah ia juga berilmu"

SANTAPAN MINDA : "BE POSITIVE"

MAJLIS MENGENANG JASA MANTAN GURU BESAR DAN GURU-GURU BERPINDAH

4:45 AM Edit This

20 hb March 2010M / 04 Rabiulakhir 1431H : Sabtu
Warga SU PAP Amal Ummi Kalthum Al Islam (sesi petang) telah mengadakan majlis mengenang jasa bagi mantan guru besar dan guru-guru sesi petang yang telah berpindah. Mereka yang dimaksudkan dan diraikan di majlis itu ialah mantan guru besar sekolah iaitu Cikgu Hajah Jamaliah binti Haji Mohd Said yang berpindah bertugas ke Penjara Jerudong, Cikgu Massuni bin Hj Jumat dan Cikgu Muizzah binti Kifli, keduanya berpindah ke sesi pagi, Cikgu Rahinah binti Abd Rahim berpindah ke SU Mulaut dan Cikgu Hjh Alimah Hj Othman berpindah ke SU Rimba II.
Majlis tengahari itu dimulakan dengan bacaan fatihah dan seterusnya ucapan guru besar sekolah Cikgu Hjh Noorsiah Hj Mohd Noor, ucapan mantan guru besar, ucapan wakil guru berpindah dan disusuli dengan pencapaian cenderamata kepada mereka yang diraikan. Majlis di akhiri dengan bacaan doa selamat.

Warga sekolah mengucapkan sekalung ucapan terima kasih kepada guru-guru yang diraikan dengan iringan harapan dan doa mereka akan dapat memberikan sumbangan di arena pendidikan dengan jayanya.
AMIN!!

Sekolah Ugama PAPAUKAI Mulaut's Fan Box