PROFILE SEKOLAH UGAMA PAP AMAL UMMI KALTHUM AL ISLAM MULAUT

MUNFAAT ILMU PADA MANUSIA

Rasulullah SAW bersabda : " Sesiapa ingin berbahagia di dunia hendaklah dia berilmu, dan sesiapa yang ingin berbahagia di akhirat hendaklah ia juga berilmu, dan barangsiapa yang ingin berbahagia pada kedua-duanya iaitu di dunia dan juga di akhirat hendaklah ia juga berilmu"

SANTAPAN MINDA : "BE POSITIVE"

PERADUAN ZIKIR

5:02 AM Edit This
Pada 20 hb Februari 2010M / 6 Rabiulawal 1431H : Hari Sabtu yang lalu, sekolah ini telah menghantar dua pasukan lelaki dan perempuan bagi mewakili sekolah ini di Peraduan Zikir peringkat kawasan Brunei III yang diadakan di Fathul Busyra Sekolah Ugama Beribi.

Di dalam peraduan tersebut pasukan lelaki yang diwakili oleh : Mohd Ali Wafee bin Zainee, Mohd Akil bin Hj Adanan. Mohd Aiman Syafie bin Dahlan, Md Haziq bin Sabli, Muhd Nur Taswim bin Rozan dan Ak Md Ratiuddin bin Pg Yosaffry telah mendapat tempat ke 4 dengan peratus diperolehi 80%.

Manakala pasukan perempuan pula diwakili oleh Nurfadlhlin Sakinah binti Hj Norariffin, Nuraqilah Afifah binti Dahlan, Hamizah binti Zainal Abidin, Dk Nor Aqilah binti Pg Hj Ayub dan Nurnina Shahawana binti Haji Osmara telah mendapat tempat ke 6 dengan peratus 81.5%.

Tahniah buat pelajar-pelajar kerana memberikan saingan terhebat dalam peraduan tersebut.

Sekolah Ugama PAPAUKAI Mulaut's Fan Box