PROFILE SEKOLAH UGAMA PAP AMAL UMMI KALTHUM AL ISLAM MULAUT

MUNFAAT ILMU PADA MANUSIA

Rasulullah SAW bersabda : " Sesiapa ingin berbahagia di dunia hendaklah dia berilmu, dan sesiapa yang ingin berbahagia di akhirat hendaklah ia juga berilmu, dan barangsiapa yang ingin berbahagia pada kedua-duanya iaitu di dunia dan juga di akhirat hendaklah ia juga berilmu"

SANTAPAN MINDA : "BE POSITIVE"

PENGHAPUSAN AL QURAAN

5:19 AM Edit This

Selasa : 06 hb April 2010M / 21 Rabiulakhir 1431H

Alhamdulillah, penghapusan al Quran dengan pembakaran telah selesai dilaksanakan hari ini yang mengambil tempat di Sekolah Ugama Lumapas. Di ucapakan terima kasih kepada sekolah yang berkenaan kerana telah menerima tumpangan kami untuk menghapuskan secara pembakaran di tempat mereka.

Tugas pembakaran ini telah dilaksanakan pagi, petang hingga ke malam hari ini. Di sesi pagi 07 orang guru lelaki sekolah ini telah hadir bersama guru besar dan di sesi petang disambung oleh 03 orang guru lelaki yang juga dihadiri juga oleh guru besar sekolah ini Cikgu Hjh Noorsiah binti Hj Mohd Noor.

Pembakaran disambung lagi hingga selesai ke malam hari.

Dikesempatan ini pihak sekolah ingin mengucapkan kepada guru-guru dan murid-murid yang terlibat di dalam kerja-kerja bagi maksud di atas. Semoga segala jasa baik akan diberkati oleh Allah SWT jua. Amin..

Sekolah Ugama PAPAUKAI Mulaut's Fan Box