PROFILE SEKOLAH UGAMA PAP AMAL UMMI KALTHUM AL ISLAM MULAUT

MUNFAAT ILMU PADA MANUSIA

Rasulullah SAW bersabda : " Sesiapa ingin berbahagia di dunia hendaklah dia berilmu, dan sesiapa yang ingin berbahagia di akhirat hendaklah ia juga berilmu, dan barangsiapa yang ingin berbahagia pada kedua-duanya iaitu di dunia dan juga di akhirat hendaklah ia juga berilmu"

SANTAPAN MINDA : "BE POSITIVE"

TAKLIMAT DAN CABUTAN UNDI BAGI PERADUAN TAHLIL DAN DOA ARWAH SEKOLAH-SEKOLAH UGAMA KAWASAN BRUNEI III

9:50 PM Edit This

Rabu 02 hb Mei 2010 / 19 Jamadilakhir 1431H

Taklimat dan cabutan undi bagi peraduan Tahlil dan Doa Arwah di mana SU PAP Amal Umi Kalthum Al Islam (lelaki) dan SU Tungku Gadong (perempuan) selaku tuan rumah telah diadakan hari ini di bilik persidangan SU PAP AUKAI Mulaut dengan dipengerusikan oleh Guru Besar SU Tungku Gadong Cikgu Aliuddin bin Hj Damit.

Majlis dimulakan dengan bacaan Fatihah, ucapan aluan, sesi taklimat, pertanyaan dan disudahi dengan bacaan doa dengan hasrat peraduan ini dapat diungkayahkan dengan sempurna dan teratur. Terdapat beberapa perkara dibangkitkan di dalam sesi taklimat ini untuk diambil perhatian.


Peraduan tahlil dan doa arwah peringkat lelaki akan diadakan pada Hari Sabtu 26hb June 2010M (pagi dan petang) di bilik amali SU PAP Amal Umi Kalthum Al Islam Mulaut dan bagi peringkat perempuan pula akan diadakan di Dewan SU Tungku Gadong pada Hari Isnin dan Selasa / 28 dan 29 hb June 2010M (sesi petang sahaja) .

Sekolah Ugama PAPAUKAI Mulaut's Fan Box